×
TUR ENG
KAYÜ Anasayfa
Görev, Yetki ve Sorumluluklarımız
Görev, Yetki ve Sorumluluklarımız

Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü, Kayseri Üniversitesi’nin kurumsal kimliğini, marka değerini ve kamuoyundaki görünürlüğünü güçlendirmek amacıyla aşağıdaki alanlarda faaliyet göstermektedir:



1. Stratejik İletişim ve Kurumsal Kimlik

  •  Üniversitenin kurumsal iletişim, medya, halkla ilişkiler, reklam ve tanıtım stratejilerinin oluşturulması ve yürütülmesi,
  • Kurumsal kimlik kılavuzunun hazırlanması, güncellenmesi ve bu kapsamda eylem planlarının uygulanması,
  • Üniversitenin kamuoyunda güçlü ve tutarlı bir imajla temsil edilmesini sağlayacak iletişim faaliyetlerinin geliştirilmesi.

2. Medya ve Basın İlişkileri

  • Üniversite faaliyetlerinin haberleştirilmesi, fotoğraf ve video çekimlerinin yapılması, grafik-tasarım işlerinin gerçekleştirilmesi ve basın kuruluşlarına servis edilmesi,
  •  Basın toplantılarının düzenlenmesi, medya davetleri ve bilgilendirme süreçlerinin yürütülmesi,
  •  Basında çıkan haberlerin günlük takibi ve üniversite yönetimi ile ilgili birimlerin bilgilendirilmesi,
  • Üniversitemizi ilgilendiren haberler ile etkinliklere dair arşiv oluşturulması.


3. Etkinlik Organizasyonu

  • Rektörlük tarafından düzenlenen açılış, mezuniyet, sempozyum, konferans, konser gibi tören ve etkinliklerin planlanması, tanıtımı ve organizasyonu,
  • Davetiye, afiş, billboard gibi tanıtım materyallerinin hazırlanması,
  • Önemli gün ve haftalar için görsel ve yazılı içeriklerin (Rektör mesajı, sosyal medya görselleri vb.) hazırlanması.


4. Tanıtım ve Yayın Çalışmaları

  • Üniversitemizin tanıtımında kullanılacak katalog, broşür, kitap ve benzeri materyallerin hazırlanması ve bastırılması,
  • Sertifika, diploma, teşekkür belgesi ve fahri doktora belgelerinin tasarımı ve üretimi,
  • Ayda bir yayımlanacak haber bülteni ile yıllık tanıtım kitapçıklarının hazırlanması,
  • Üniversite tanıtımına yönelik kısa video filmlerinin hazırlanması.


5. Halkla İlişkiler ve Paydaş İletişimi


  • Üniversite adayları ve ziyaretçileri bilgilendirmeye yönelik rehberlik faaliyetleri,
  • Lise, dershane ve diğer kurumlara tanıtım materyallerinin ulaştırılması,
  • Üniversiteyi tanımak amacıyla gelen öğrenci gruplarına tanıtım programlarının düzenlenmesi.


6. Dijital Medya ve Web Yönetimi

  • Üniversitenin sosyal medya hesaplarının aktif biçimde yönetilmesi ve içerik üretimi,
  • Kurumsal web sayfasındaki içeriklerin birimle ilgili olarak güncellenmesi ve düzenlenmesi.


7. Danışmanlık ve İç Paydaşlarla Koordinasyon


  • Üniversite birimlerine kurumsal iletişim danışmanlığı verilmesi,
  • Rektörlük ile basın ve medya ilişkilerinde danışmanlık yapılması,
  • Kurumsal iletişim stratejilerinin, birimlerin özgün ihtiyaçlarına göre şekillendirilmesi ve uygulanması.


8. Proje ve Gelişim Faaliyetleri


  • Üniversitenin tanınırlığını artırmaya ve marka değerini güçlendirmeye yönelik projeler geliştirilmesi,
  • Rektörlük makamınca verilen diğer görev ve sorumlulukların yerine getirilmesi.